Poskytovatel:
Domovy sociálních služeb Kadaň a Mašťov, příspěvková organizace
Březinova 1093
432 01 Kadaň
IČO: 46789910
Název zařízení: Domov pro seniory a Domov pro osoby se zdravotním postižením Mašťov
Druh služby: Domovy pro seniory
Identifikátor služby: 6916747
Forma poskytování: pobytová
Místo poskytování: Sídliště 232, 431 56 Mašťov
Statutární zástupce: Ing. Lenka Miláková, MBA, ředitelka DSSKM p.o.
Kontakt: milakova(zavináč)dsskm.cz
Telefon: 474 334 506, klapka 10
Vedoucí zařízení: Blanka Medvědová
Kontakt: medvedova(zavináč)dsskm.cz
Telefon: 477 477 081
Sociální pracovnice: Pavla Svobodová, DiS.
Kontakt:svobodova.pavla(zavináč)dsskm.cz
Telefon: 474 397 221
Veřejný závazek
Posláním pobytové služby – Domova pro seniory v Mašťově je podpora seniorů, kteří se z důvodu věku či zdravotního stavu ocitli v nepříznivé sociální situaci a potřebují podporu a pomoc druhé osoby, kterou jim nelze zajistit v přirozeném sociálním prostředí. Svou činností podporujeme klienty v soběstačnosti, důstojném způsobu života a zachování dosavadních společenských kontaktů. Podporujeme využívání veřejně dostupných institucí, přirozených vztahových vazeb uživatele, zajišťujeme a podporujeme je při zapojení do společenského života na základě jejich individuálních potřeb při zachování základních lidských práv a svobod.
Cíle:
- Udržení soběstačnosti, stávajících schopností a dovedností klientů
- Udržení a rozšíření stávající základní vztahové sítě klientů
- Spokojenost uživatelů s poskytovanou sociální službou – ubytování, poskytování péče, zdravotní péče, nabídkou volnočasových aktivit a akcí
- Aktivizace klientů – zapojení do běžných každodenních činností, volnočasových aktivit, účast na akcích pořádaných mimo Domov
Okruh osob:
Služba je určena seniorům se sníženou soběstačností nebo omezenou mobilitou, kteří se ocitli v nepříznivé sociální situaci v důsledku věku nebo zdravotního stavu a jsou odkázáni na pomoc druhé osoby. Služba je určena seniorům od 65 let věku.
Kapacita:
počet lůžek: 42
Zásady - principy poskytované sociální služby:
- Zachování lidské důstojnosti – zaměstnanci dodržují etické kodexy, při svém jednání dodržují vnitřní pravidla a metodické pokyny spolu s listinou lidských práv a svobod, chovají se tak, aby nedocházelo k infantilizaci, zesměšňování, ponižování, nevhodnému oslovování zachovávají vždy a za každých podmínek lidskou důstojnost klientů.
- Individuální přístup ke klientům – všichni zaměstnanci vychází z individuálních potřeb a zdravotního stavu jednotlivých klientů a je jim poskytnuta potřebná péče v potřebném rozsahu.
- Aktivizace klientů – všichni klienti mají právo rozhodovat o svém volném čase, mají možnost využívat nabízené volnočasové aktivity, navštěvovat různé kulturní, sportovní nebo společenské akce, účastnit se výletů, v domově mohou využívat připojení k internetu.
- Podpora klientů v samostatnosti – všichni zaměstnanci se snaží o zvyšování samostatnosti klientů, proto poskytují jen takovou péči, které je potřebná, podporují klienta v činnostech, které jsou schopni zvládnout.
- Respektování lidských práv klientů – všichni zaměstnanci dodržují etické kodexy a chovají se tak, aby byla dodržena listina lidských práv a svobod.
- Poskytování kvalitní služby – svým přístupem poskytují kvalitní službu a na základě pravidelných školení zavádí do praxe nové poznatky, které zvyšují kvalitu poskytované služby.
Další dokumenty
Žádost o poskytnutí sociální služby
Vyjádření lékaře o zdravotnim stavu
Kde službu najdete:
Mašťov Sídliště 232